sâmbătă, 15 noiembrie 2008

vreau in Calimani....TARE

Adica vreau sa ma dau la vale de pe Pietrosul (2100 m) din Calimani. Si acum ...apar problemele.Daca incep sa le insir aici, va fi cu siguranta cel mai luuuuung post de pana acum.Sunt cam indoit de reusita acestei ture.Domnul Director se cam da lovit , si gaseste o caruta de scuze .Sper sa termine cu gogomaniile repejor , pentru ca la munte deja ninge.Am acceptat si varianta cu plecare din Gura Haitii , ajuns pe varf, dat la vale si intors la pensiunea Perla Calimanilor(din Gura Haitii) in aceeasi zi. Dar....tot nu e convins de reusita noastra expeditionara.Chestia e ca nici nu mai am rabdare.Vreau sa plec odata sa ma dau la vale.Aaaaaaa, ......si nici pe aici nu scrie nimic.Cum cine? Dom' Profesor, sau D'om Director mai bine , ca daca se supara am sa vad Calimanii numa la teleenciclopedia de sambata seara de pe Tvr.Hai ca vad eu cum fac sa-l conving.Il santajez cu plecarea lui in S. M. Di Castrozza. He , he m-am scos. Hai ca plec la culcarica , poate visez ceva constructiv, daca tot e luna plina.
fara poze de data asta, ca am primit critici.

Niciun comentariu: