sâmbătă, 29 noiembrie 2008

borsa...same old shit.....


Am ajuns acasa acum 3 ore, din renumita statiune balneoclimaterica , totodata domeniu skiabil.....Borsa. Nashpa rauuuu, ...stratul de zapada mai mic decat cel scris pe toate site-urile, acelasi telescaun obosit, (anul asta au disparut si protectiile din dreptul pilonilor) si caaaaald, vreo 4 grade. Jos ploaie , doar aproape de varf ningea.In schimb lume multa, care in 2 ore au arat partia care arata ca un ogor , numai bun de insamantat.Telegondola,pe care cei de la jurnalul (national) de ski au data ca fiind instalata, este TRANSPARENTA..........acesta fiind motivul pt. care eu nu am vazut-o.Singura treaba buna este ca nu au scumpit pretul la cablu....tot 8 lei (adulti) si 5 lei (copii).Skiliftul nu a functionat, nu stiu motivele, dar ce se vedea acolo arata mult mai bine decat la telescaun.Zapada mai multa , batuta cu ratracul, altitudine mai mare...implicit temperaturi mai scazute.La Carlibaba parea sa fie mai buna zapada, dar din pacate nu au dat drumul la instalatii.Am vorbit ieri cu nea Sandu si a zis ca mai au de aranjat parcarea si accesul pana la ea.Foto de mai jos nu sunt edificatoare...sunt facute sus unde mai era ceva zapada si ningea:

concluzii: am condus 6 ore(dus-intors) , aproximativ 320 km......ca sa ma dau la vale 3 km.MOFT

3 comentarii:

Anonim spunea...

naspa frate,naspa.(situatia, nu postul)

klausKO spunea...

sal
ma recunosc in treia poza ...ala cu claparu' sus pe banca ...nasol rau de tot o fost atunci ....de acolo am plecat la cavnic si am schiat klumea ....

cip spunea...

bine ca ai fugit la cavnic, macar ai skiat ceva,.eu am fugit acasa ....
klausKO.....hmmmm, .....gata te-am reperat, de pe skivirus, ai cont acolo.imi era cunoscut nickname-ul si nu stiam de unde.