marți, 18 noiembrie 2008

ningeeeeeeeeeeee.............

Aseara(sau asta noapte) pe la 23, scot capatana pe geam si ce sa vezi: fulgi de zapada , sau floconei,sau floconasi, sau fiochi di neve, sau cum dracu sa le mai zic cristalelor astora de gheata care imi guverneaza viata...heeeeeee, ce pompos zis.Frate skior-ninge , ce mai, si pe week. se anunta si mai si. Sper la mai mult , si in timp scurt.Cum zice si Lika, rabdarea nu e punctul nostru forte.Pe web-camurile din statiuni de asemenea se poate vedea albeata.Mi-a venit si backpack-ul din Germanika( sa-ti traiasca familia domnu deputat !), si m-am scos si cu Pietrosu ...adica ceva ghid , cazare, info si sustinere la fata locului.....Asta pt. ca am cu ce baaaaaa.....Hai fratika , scoate skiu ' de la naftalina.
p.s. am trimis si un filmulet la I Got Shot, dar ...shit ..prea tarziu.Cica o sa-l pastreza pentru la anul. N-au decat .La anu' vin eu cu altceva, mai deep groove si ceva mai underground.Ha, ce tare sunt la engleza!

Niciun comentariu: