marți, 28 octombrie 2008

n-am murit!!! nu scapati de mine asa usor

so, so.....puturos nevoie mare...bine ca citesc la altii, dar eu sa scriu cam rar , o data pe an.Nu ma prea pricep, dar chiar asa:daca nu scrii mai nimic, nu te desfiinteaza astia? Vad ca nu.
Motivul pentru care scriu din nou este ca MI-AU VENIT SKIU-RIIIIIIIIII !!!!!!!!!!!!!, sau ratracele, vorba lui Coman.Apropo, am vise cu Coman,( nu din alea care va ganditi voi), cum , ca ma ia cu el in floconeala de la Chamonix.....daca tot scrie pe Dynastar-ul meu Legend Mythic Rider:born in Chamonix Mont Blanc Valley.Na, ca acum v-am zis si de ski-uri, la care mi-am tras o pereche de legaturi Marker Le Baron.Cica ii plac si lui nevasta-mea, inseamna ca sunt masculini.Acum vreau sa-i duc in Calimani, sa vad ce pot ( si eu si ei) , na...doar suntem team.Oare nevasta-mea stie ca am vise cu Coman? Nu conteaza.Cred ca sughite(Coman). Nici asta nu conteaza.Daca nu intelegeti ce am scris pana acu', e din cauza de ....scriu o fraza aici si patru pe mess, cu un amic, referitor la iesirea din Calimani.Am tras intre timp si un vin fiert , ca sa intru in atmosfera, dar vad ca intru in coma alcoolica, asa ca inchei aici , cu promisiunea ca bag maine ceva poze cu skiu-rii cei noi.Si va zic si ce-am facut in sezonul trecut.Pa
aaaaa , hai sa va dau si un filmulet , asta ca sa visati frumos( nu pe Coman, ca pe asta il visez eu)

Niciun comentariu: